sobota, 16 lipca 2016

Transfer inaczej krok po kroku

W ostatnim poście pokazałam skrzynkę ślubną
z transferem na wieczku i z przodu (tu).
O ile ten na wieczku wyszedł w porządku,
to z tym z przodu miałam trochę kłopotu.

Wydruki z drukarki laserowej mi się pokończyły,
więc postanowiłam wykorzystać drukarkę atramentową.
Wzięłam chusteczkę higieniczną,
przykleiłam ją taśmą bezbarwną obrzerzami
do karki A4 i wydrukowałam cytat tak,
jak normalnie się drukuje (bez odbicia lustrzanego).
Rozwarstwiłam chusteczkę, psiknęłam lakierem do włosów, 

odczekałam, aż wyschnie
i przykleiłam klejem do decoupage.
Proszę, jakie to proste!





Tak wygląda efekt końcowy:



Jak widać wcale nie potrzebujemy
tych wszystkich drukarek laserowych,
drogich preparatów do transferu,
za pomocą których i tak nie zawsze wychodzi,
jakbyśmy tego chcieli.

Pozdrawiam !!!


18 komentarzy:

  1. A ja właśnie miałam z tą metodą problem ;-) No cóż, trzeba próbować i znaleźć sposób, który nam najbardziej odpowiada :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie fajny sposób, ale na pewno będę jeszcze próbowała innych.

      Usuń
  2. Świetny pomysł. Na pewno wypróbuję. Właśnie tego potrzebowałem. Mam tylko atramentówke i żadnymi sposobami nie udaje mi się zrobić transferu. A tak bym chciałam jakiej napisy poumieszczac na pracach. Ja próbowałam w ten sam sposób wydruku na papierze śniadaniowym. I nawet wyszło. Trochę jak na papierze ryżowym.teraz kolej na chusteczke.😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też próbowałam na papierze śniadaniowym, ale wydaje mi się, że ten jest lepszy. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Jaka szkoda moja atramentówka się właśnie popsuła, bo już bym to próbowała. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia na przyszłość. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Trochę się obawiam o to,że drukarka wciągnie serwetkę i będzie po transferze i po drukarce 😊 jaki ma Pani model drukarki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się dobrze przyklei taśmą, to nie wciągnie. Trzeba w miarę naciągnąć chusteczkę. Ja mam drukarkę hp, wszystko dobrze się drukuje. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Człowiek całe życie się uczy:)
    Dziękuję za podpowiedź, na pewno skorzystam przy obrazkach kolorowych:)
    Buziaki Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cieszę się, że mój post mógł się przydać. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Świetny sposób z tym lakierem ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier zabezpiecza wydruk przed rozmazywaniem, wszystko dobrze się przykleja. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. aż chyba się pokuszę ,chociaż trochę mam stacha już kilka razy powciągało mi serwtki :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to zależy od drukarki? U mnie drukuje się dobrze. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Sposob prosty z tym ze nie nazywamy go transferem a klasycznie metoda serwetkowa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Transfer to nic innego jak przenoszenie grafiki na ozdabiany przedmiot. A czy to będzie za pomocą metody serwetkowej, czy jakiejkolwiek innej to zupełnie nie ma znaczenia. Ale szpilka wetknięta i jest satysfakcja, prawda pani Anonimowa?

      Usuń
  9. Dla mnie to czarna magia, ale efekt jest świetny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zabawę z decoupage, wciąga tak samo jak szydełko. Dziękuję pięknie za miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń