wtorek, 12 lipca 2016

Skrzynka ślubna

Skrzynkę zrobiłam na ślub
przyjaciół moich synów.
Jest to duża skrzynka o wymiarach 30x30 cm,
przeznaczona na kartki i koperty
z życzeniami dla młodych.
Do kluczyka dorobiłam breloczek z motywem różanym.
Żeby nie kaleczyć skrzynki
uchwyt przykleiłam klejem Pattex Total,
który łączy wszystko ze wszystkim.

Transfer na wieczku wykonany jest
za pomocą rozpuszczalnika nitro,
natomiast ten z przodu skrzynki
(po wielu perturbacjach)
wydrukowałam na serwetce i przykleiłam
na klej do decoupage.

Zapraszam do galerii.
















Pozdrawiam !!!


14 komentarzy:

  1. Ale super pomysł!Przepięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie robię skrzynię ślubną, tylko w zupełnie innym stylu.
    Twoja mi się bardzo podoba.
    Czy możesz zdradzić gdzie kupiłaś surówkę?
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent,piękna pamiątka,rewelacyjna,super pomysł z tym serduszkiem. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny klasyk, takie prezenty zawsze będą cieszyć oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Dziękuję za komentarz i pozdrawiam.

      Usuń
  5. Spodobał mi się trend przygotowania skrzynek specjalnie udekorowanych na pamiątki z przyjęcia weselnego. Pomysł bardzo dobry w prostocie. Zapraszam do siebie, może któraś z moich prac posłuży za inspirację do dalszego tworzenia, z przyjemnością podejmę się skomponowania bukietu ślubnego w warszawie i okolicach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń