wtorek, 5 kwietnia 2016

Ostatnia wieczerza


Obraz wyhaftowałam już ładnych parę lat
temu do szuflady.
Nie miałam dotąd czasu i chęci na jego oprawę.
Teraz postanowiłam kupić ramę
i oddać go na aukcję charytatywną.
Aukcja połączona z koncertem,
jest organizowana 10 kwietnia
w naszym mieście na rzecz wspaniałego
młodego chłopaka walczącego o życie
od grudnia zeszłego roku, po rutynowej operacji.
Mam skrytą nadzieję, że komuś się spodoba
prawie pół roku mojej pracy.

Obraz jest dość sporych rozmiarów.
Sam haft wynosi 78cm x 38,5 cm
plus rama o szerokości 4 cm.
Kanwa aida 14ct, mulina DMC.









Pozdrawiam !!! 


13 komentarzy:

  1. Podziwiam, piekna praca i szczytny cel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezle sie napracowalas, ale mysle, ze warto bylo i do tego jeszcze teraz dzieki swojej pracy pomozesz komus, kto tej pomocy potrzebuje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny obraz, myślę że znajdzie kupca:-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny gest :-) Mam nadzieję, że sprzeda się drogo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zadanie mu wyznaczyłaś, życzę powodzenia :) natrudziłaś, piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obraz, podziwiam ogrom pracy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pracy włożyłaś w ten obraz! Mam nadzieję że znajdzie się nabywca, który doceni wkład pracy, i Twój dar zasili konto Młodego Człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ;) Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń