piątek, 17 lipca 2015

Moje cotton balls

Długo chodził za mną pomysł zrobienia bawełnianych kul świetlnych.
Kupno gotowych na pewno nie dałoby mi tyle radości.
Kupiłam wszystko, co potrzeba i wczoraj wzięłam się za pracę.
Nie powiem, jest to czasochłonne, ale efekt końcowy według mnie jest rewelacyjny
(jak na pierwszy raz oczywiście).

Do wykonania użyłam: 

klej wicol 
wodę
balony (z chińskiego sklepu) 
mulinę ariadnę - 10 motków 
lampki ledowe na baterie - 10 żaróweczek 
klej na gorąco


 Mulinę rozdzieliłam i oklejałam baloniki pojedynczą nitką.
Są bardziej delikatne, niż przy użyciu kordonka.
Klejem na gorąco umocowałam żaróweczki w kulach.
Koszt moich kul to 30 zł.

A tak się prezentują:














Pozdrawiam !!!


16 komentarzy:

  1. Super! To z mojego przepisu? ;-) Mnie korci, żeby znowu sobie zrobić kule, no chyba że mi szczęście dopisze i wygram jakieś. Cottonki mają w sobie coś uzależniającego :-D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój przepis kochana również bardzo mi pomógł. Na pewno wybór muliny, nie kordonka jest jak najbardziej trafiony. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Super Ci wyszły. Ja zaczęłam robić, ale wykorzystując bandaże. Jeszcze nie skończyłam, zobaczymy jak mi wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyszły!!! A ja kupiłam już kordonki w tym celu:/ hmmm może faktycznie lepiej z muliny. Tak szczerze to przed zrobieniem powstrzymuje mnie fakt, że nie mam tak krótkich lampek a nawet się nie zorientowałam czy można gdzieś kupić nie w sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, tez już od dawna myślę nad wykonaniem takiego dzieła, ale jakoś czas leci... :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie sie prezentuję;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja :) gdzie dorwać o tej porze roku lampki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentują. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszło Ci to genialnie! Prawie nie różni się od prawdziwych cottonków!:)

    Miłego dnia, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe! I trzy razy tańsze niż gotowce :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają, może kiedyś też spróbuję;) To bardzo oryginalna dekoracja:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wygladają może kiedys i ja się skuszę...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super efekt dają takie kule :) jestem pod wrażeniem kreatywności!

    OdpowiedzUsuń