środa, 15 lipca 2015

Kolorowy pled skończony - zabawa blogowa u Agapeart

Kolorowy pled z zabawy blogowej
"Babcine kwadraty - tworzymy kolorowy pled" u Agapeart skończony. 
Przypomnę: w kilka osób robiłyśmy  i wymieniałyśmy się kolorowymi kwadratami.
Tak oto powstał mój pled, który wykończyłam "po mojemu"
- każdy kwadrat obrobiłam białą i czarną włóczką,
po czym połączyłam ze sobą wszystkie kwadraty.
Dookoła zrobiłam podobnie.

Prezentuje się tak:
























Jak wam się podoba?

Pozdrawiam !!!




12 komentarzy:

  1. Rewelacyjny! kwadraty takie różne a tworzą taką piękną i harmonijną całość!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowności wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ja właśnie tworzę kwadraty na narzutę. Jestem w połowie i mam nadzieję, że niedługo skończę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały kocyk :-) Rewelacyjnie połączyłaś kwadraty. Jest cudownie kolorowy :-)
    Fantastyczny pomysł na zabawę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały:) Nic dodać, nic ująć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jak wam się udało tak zgrać, żeby potem pasowały? Zazdroszczę umiejętności! Ja na szydełku zrobiłam poduszkę i... zastój, nie ciągnie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny!!! Pomysł z dodaniem białego i czarnego koloru świetnie uporządkował tą kolorową mieszankę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pled wyszedł po prostu super;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszedł po prostu pięknie:) wspaniała dekoracja a do tego praktyczna:))

    OdpowiedzUsuń
  10. No wyszedł wspaniale! Nie przepadam specjalnie za tymi babciowymi kwadracikami, ale ten jest naprawdę wyjątkowy :-)))

    OdpowiedzUsuń