sobota, 25 stycznia 2014

Kwadraty szydełkowe - babcine kwadraty

Od dłuższego czasu przymierzałam się do patchworkowego pledu na szydełko. 
Szukałam wzorów, czytałam blogi szydełkowe, oglądałam zdjęcia.
Ale główną moją inspiracją była Jaga z bloga w domu u jagi 
i jej post szydełkowe pledy.  
Bardzo dziękuję za cenne wskazówki, co do wyboru wełny. 
Wybrałam taką, jaką mi wskazała Jaga i nie zawiodłam się - 
włóczka świetna do tego typu prac. 
DZIĘKUJĘ! i pozdrawiam serdecznie!

Nie wiem, czy będzie to pled, czy poszewki na poduszki, 
narzuta na łóżko lub pokrowce na krzesła, 
na razie robię kwadraty w wolnych chwilach. 
I na pewno zejdzie mi się trochę...








Zrobiłam ostatnio syrop piernikowy, 
który również podpatrzyłam na jednym z moich ulubionych blogów:
Rewelacyjny do kawy, jest gęsty, słodki, pachnący cynamonem, imbirem.
Polecam przepis
Smacznego! 







4 komentarze:

  1. Takie kwadraciki to sporo pracy - powodzenia efekt na pewno Ci wynagrodzi Twój trud, a opis syropu brzmi bardzo zachęcająco - chyba się skuszę na wypróbowanie przepisu, uwielbiam kawę z cynamonem to z takim syropem będzie pychotka.
    Pozdrawiam
    Monika
    little home inspiration

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki szydełkowy pled to super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  3. takie pledy mają same zalety ... ciepłe na chłodne zimowe wieczory i ... można wykorzystać
    resztki kolorowych włóczek ; muszę swój obfocić też :)
    syropu też spróbować skoro zachwalasz ; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna z tego mogłaby być chusta...
    Brawo...zaraz wypróbuję eliksir do kawki...na pewno pych:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń