niedziela, 11 listopada 2018

Bombki szydełkowe ze schematami cz.4

Tegoroczna porcja nowych bombek szydełkowych
na akrylach 8 i 10 cm.
Wszystkie zrobione białym kordonkiem
nowosolskim poliestrowym 50x3,
szydełkiem tulip 1,1.

1. Bombka 8 cm




 Do zrobienia wykorzystałam schemat:


 Moje uwagi do schematu -
Skończyłam na 7 rzędzie, 

w którym zrobiłam 10 oczek łańcuszka,
w drugiej części łączyć co 5 oczek łańcuszka.


2. Bombka 8 cm




 Wykorzystałam schemat:


Moje uwagi do schematu -w ostatnim rzędzie pojedyncze słupki
i 6 oczek łańcuszka (do łączenia) – najlepiej byłyby 4.


3. Bombka 8 cm




 Do zrobienia wykorzystałam schemat:

Moje uwagi do schematu -
w przedostatnim rzędzie pierwszy słupek
raz nawijany , drugi i trzeci dwa razy nawijane,
czwarty raz nawijany.

4. Bombka 10 cm




 Do zrobienia wykorzystałam schemat:


Moje uwagi do schematu -
W ostatnim okrążeniu zamiast 7 oczek łańcuszka zrobić 6.


Pozdrawiam !!!



18 komentarzy:

  1. Piękne! Dziękuję za schematy, może wykorzystam ;). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bliżej święta... piękne, jak z babcinego kufra... bardzo lubię takie motywy.
    Pozdrawiam Renata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, pozdrawiam również bardzo serdecznie.

      Usuń
  3. Piekne bombki bardzo dziękuję za schematy pozdrawiam serdecznie życząc miłego dnia 🌺 🌺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie i również gorąco pozdrawiam.

      Usuń
  4. Preciosas REnata, que lindas.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne bombki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pozwolę sobie skorzystać ze schematów

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow... tego rodzaju prace niezmiennie robią na mnie wielkie wrażenie... Dla mnie to po prostu magia - stworzyć coś takiego :) Piękne są wszystkie Twoje bombki :) Uwielbiam taki klimat/styl w dekoracjach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci dziękuję za tak miły komentarz, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne bombeczki! A ja niedawno znalazłam świetnego producenta bombek na choinkę i mam już praktycznie skompletowane wszystkie ozdoby. Nie mogę się doczekać, aż choinka będzie już w naszym domu :)

    OdpowiedzUsuń