sobota, 2 czerwca 2018

Kolorowe wariacje ogrodowe

Dzisiejsze zdjęcia z działki eksplodują kolorem.
To czas, kiedy rośliny mają najpiękniejsze,
soczyste barwy.
Zieleń ma tysiące odcieni,
a kolory kwiatów na jej tle są bajeczne.
Uwielbiam ten czas w naszym ogrodzie.

Mam też swoje ulubione miejsce
pod sosną na moje robótki.
Obecnie jest kilka zaczętych,
ale na działce dziergam obrus z elementów.
Nie wiem jeszcze, jakie będzie miał wymiary,
na razie jestem na początku,
więc i plany mogą się zmienić 100 razy.
















Pozdrawiam !!!



4 komentarze:

  1. Przepiekny masz ogrod i jakies cudownosci dlubiesz szydelkiem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam u Ciebie :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa mojego Darka, ja tam tylko podziwiam te piękne roślinki. Pozdrawiam również.

      Usuń