piątek, 26 stycznia 2018

Skrzyneczka i serduszko decoupage

Jeszcze zima trzyma w najlepsze
to i u mnie zimowo.
Dziś skrzyneczka decoupage z bałwankiem.
Motyw dość popularny,
już jedną skrzyneczkę z nim robiłam (tu).
Motyw bałwanka i serduszka pochodzi z serwetki,
przyklejony na lakier Altax,
śnieżynki zrobione za pomocą szpachli i szablonu,
na wierzch lakier z połyskiem Altax -
kilka warstw, przecierany drobnoziarnistym papierem ściernym.
Skrzyneczka i serduszko dodatkowo ozdobione tasiemką.







Pozdrawiam !!!



16 komentarzy:

  1. Hola Renata, precioso trabajo el que nos muetras hoy.
    Saludos

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczna skrzyneczka, piekne wykonana:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczny bałwanek :) podoba mi się to jak dobrałaś do niego dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszko z bałwankiem mnie urzekło. Skrzyneczka też fajna, bardzo podobają mi się te szpachlowe gwiazdki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się ogromnie za taki miły komentarz.

      Usuń
  5. Przeuroczo wygląda i pudełeczko, i serduszko. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza skrzyneczka, słodki ten bałwanek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, bardzo uroczy bałwanek;)Bardzo podoba mi się stonowana kolorystyka, szarości super się tutaj prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Bardzo, bardzo gorąco pozdrawiam.

      Usuń