środa, 24 sierpnia 2016

Serweta szydełkowa dwukolorowa

Serwetę dwukolorową wykonałam
z kordonków nowosolskich,
z którymi w ostatnim czasie bardzo się zaprzyjaźniłam.
Przekonała mnie do nich szeroka gama kolorów,
różne rodzaje grubości nici i oczywiście cena.
Wykorzystałam:
kordonek poliestrowy 50x4 gołębi
kordonek bawełniany 20 ecru.
Połączyłam dwie grubości nici,
gołębi grubszy, ecru cieńszy,
przez co uzyskałam bardzo fajny efekt.
Serwetka ma średnicę 43 cm.
Schemat pochodzi z gazetki Diana Robótki 3/16.








Pozdrawiam !!!


18 komentarzy:

  1. Przepiekna serwetka, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczna! Kolejny raz jestem pełna podziwu Twoich szydełkowych umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka cudowna! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa serweta. Ja na pewno będę robić już tylko z nowosolskich. Jak dla mnie mają same zalety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem nim i zauroczona. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Bardzo ładna, fajne kolory. Ja też bardzo lubię kordonki nowosolskie, polecam 50 x 12, jest on dosyć grubawy, ale osobiście jestem pod jego wielkim urokiem :). Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Kordonka 50x12 jeszcze nie miałam, na pewno wypróbuję. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Przepiękna ! Śliczny wzór i doskonałe kolory - bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, również to łączenie kolorów bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!!!

      Usuń
  7. Wow, jaka cudowna, jestem pod wrażeniem ! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, serce rośnie, pozdrawiam również bardzo serdecznie.

      Usuń