sobota, 18 kwietnia 2015

Powrót do krzyżyków - "Fryderyk w bibliotece" cz.1.


Wracam czasem do haftu krzyżykowego, który kiedyś uwielbiałam
i który zabierał mi cały wolny czas.
Przedstawiam jedno z kilku moich nowych "wyzwań" -
obraz krzyżykami "Fryderyk w bibliotece".
Schemat zdobyłam na Fb, w grupie miłośniczek haftu krzyżykowego.
Mulinę wygrzebałam z moich zbiorów DMC i zabrałam się do pracy.







Praca ta będzie wspaniałym przerywnikiem w robieniu czegoś innego,
każda z nas wie, co mam na myśli.

Całość będzie wyglądała tak, więc czeka mnie trochę pracy. 



Pozdrawiam !!!



11 komentarzy:

  1. Już wygląda ślicznie , a całość będzie ekstra)
    Pozdrawiam i podziwiam cierpliwość do haftu krzyżykowego)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha i za to uwielbiam koty:) a hafcik będzie nie tylko piekny ale i wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie, ciekawa jestem efektu końcowego , bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny wzorek :) powodzeni i ciekawością zobaczę efekt końcowy - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. super :) ważne żeby robić to co się lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Renatko.
    Ciesze się że zawitłas w moje progi bo dzięki temu ja trafiłam do Ciebie . I co widzę - całkiem swoje klimaty . Jako pierwsze decou i powrót do haftu krzyzykowego. Zdecydowanie zostaje na dłużej :-) A Kociak w bibliotece zapowiada się ślicznie. Ja póki co wole mniejsze formy :-), ale ostatnio traktuję haft jako przerywnik od decou.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny motyw, kot jest pełen uroku, ciekawe ile czasu Ci to zajmie? Kawał roboty masz do wykonania ale jak się lubi to się czasu nie liczy prawda? Pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękny motyw! Kapitalnie ten kot wygląda między książkami. Dużo pracy, ale wiem, że dasz radę:) Szczerze podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się pięknie:) Śliczny motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Motyw naprawdę cudowny :)

    OdpowiedzUsuń