sobota, 27 grudnia 2014

Trampki szydełkowe

W pierwszy dzień świąt odpoczywałam tak,
jak lubię najbardziej - z robótką.
Przeszukałam najpierw internet w poszukiwaniu
schematu bucików dziecięcych.
Wreszcie 
szydełkowe trampy udało mi się zrobić dzięki uprzejmości 
Asi z bloga http://po-kims-to-mam.blogspot.com/, która zamieściła
prosty i przejrzysty schemat, udało mi się za pierwszym razem.
Buciki świetne. Zapraszam do obejrzenia zdjęć:














I jeszcze trochę poświątecznych zdjęć naszej choinki:

















Pozdrawiam !!!



12 komentarzy:

  1. śliczne trampeczki ... a ja właśnie zabieram się za zrobienie takich :) i nie tylko trampeczek tylko w innym kolorze ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Trampki są świetne! Też marzy mi się zrobienie takich...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe trampki :-) Rewelacyjne!
    Choinka cudna :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzorek się nieco różni od tego na moim blogu ale trampki super wyszły:) rewelacja! Śliczna choinka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ależ świetne trampki;) Gratuluję pomysłu i wykonania! Choinka urocza! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Trampki czadowe. Moje buciki dla maluszków leżały z rok, a w tym poszły jak woda. Ciekawe czym to spowodowane :) Śliczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalone masz pomysły ;) super efekt! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka:) Pięknie wykonane:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawooo :) Buciki wyszły pięknie :) Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń