sobota, 6 grudnia 2014

Serweta szydełkowa świąteczna i babcine kwadraty - starcie 6

Serweta szydełkowa, którą prezentowałam tu gotowa.
Motyw pochodzi z Burdy 11/1998r.
Wykonana z cienkich bawełnianych nici Ariadna Muza 20.
Efekt przerósł moje oczekiwania.  Pięknie wyszła.
Planuję na przyszły rok zrobić na duży stół.

Oto jak prezentuje się w całej okazałości:












I na koniec cd babcinych kwadratów - starcie 6.
Moje kwadraciki dla Agnieszki z bloga http://agpeart.blogspot.com/.



Pozdrawiam mikołajkowo !!!



15 komentarzy:

  1. Serweta jest przepiekna, czy moglabym prosic o wzor? Kwadraciki sa super, fajnie polaczone kolorki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень красивая, праздничная скатерть

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna , na duzy stół też będzie ten sam wzorek ? a kwadraty super sprawa na wykorzystanie kłębków wełny różnokolorowej ; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serweta:) Jestem pod wrażeniem. Kwadraty świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale z Ciebie zdolna kobietka!
    jestem zachwycona.

    pozdrawiam mikołajkowo, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawał fantastycznej robótki, piekna jest.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała serweta :-) Piękny wzór.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serweta jest wspaniała, wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam- dla mnie szydełko wiąże się z czarną magią...Zazdroszczę talentu... Serweta wygląda ślicznie :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna serweta :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka z atmosferą Bożonarodzeniową ;)
    Jaki fajny kubek ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem! Piękna serweta, pełna uroku, piękne wykonanie:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń