wtorek, 12 sierpnia 2014

Serweta szydełkowa gotowa

Nie powiem - zeszło mi się trochę z tą serwetą,
ale nie był to dla mnie najprostszy wzór.
Skończona, ukrochmalona i wyprasowana wygląda akurat.
Wykorzystałam 4 x nici Maxi 9105, serweta ma wymiary 108x108 cm.
Zapraszam do galerii:







Schemacik, jeśli ktoś jest zainteresowany (przepraszam za moje zapiski):


I jeszcze chcę się pochwalić wygraną w Domowych Klimatach.
Nagrodą są farbki i woski do stylizacji mebli. 
Jeszcze raz serdecznie dziękuję!


Pozdrawiam!!!

21 komentarzy:

  1. Obrus piękny. Dzięki za schemat. Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serweta. Podziwiam cierpliwość. Nie znoszę takich pracochłonnych rzeczy robić. Szydełkowanie i haftowanie nie są niestety dla mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serweta na tym kwadratowym stole prezentuje się przepięknie! Podziwiam takie prace i podziwiam cierpliwość, jaką na pewno trzeba mieć przy wykonywaniu tego rodzaju rękodzieła. Może pokazywałaś wcześniej chustecznik, który stoi na stole, ale ja go nie widziałam. Muszę napisać, że wygląda interesująco, choć nie widzę szczegółów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały obrus :-) Cudowny wzór - bardzo mi się podoba. Kolor wybrałaś doskonały.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna serweta! Ależ ja zazdroszczę Wam szydełkującym, że potraficie wyczarowywać takie cudeńka. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapki z głów..cudna serweta. Kolor i efekt końcowy zachwyca. Podziwiam za cierpliwość;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Toż to już nie serweta, a obrus jak dla mnie ;)
    Jak zwał tak zwał, piękne dzieło. Nie dość, że wzór fajny, to jeszcze wykonanie takie misterne.
    Miło, że podzieliłaś się schematem!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie szydełkowe serwety, a Twoja jest przepiękna !!!
    Dziękuję za wizyty u mnie i zostaje tu na dłużej :)
    Pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serweta! I gratuluję wygranej!
    BUZIAK :*
    DECU Style

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna ale ze schematem bym sobie nie poradziła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super robota, ale chyba dużo roboty z tym było :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym umieć robić takie rzeczy, bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wymarzony prezent dla niektórych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow naprawdę świetna robota, podziwiam tych, którzy potrafią to robić!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie to wygląda, minimalistyczne wnętrza to coś co lubię!

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda, wygląda naprawde cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne są te serwetki - moim zdaniem lepsze niż zwykły obrus.

    OdpowiedzUsuń