sobota, 19 lipca 2014

Zapraszam na urodzinowe Candy


Okrągły roczek mojego bloga właśnie stuknął. 
W związku z tym zapraszam na zabawę, w której do wygrania jest parę drobiazgów
- kilka "gotowców", kilka zrobionych przeze mnie.

Zasady są znane:
                                             1. Pozostaw komentarz pod postem. 
                                             2. Umieść na swoim blogu banerek podlinkowy do posta
                                                 z informacją o zabawie.
                                             3. Jeśli nie jesteś jeszcze obserwatorem -
                                                 serdecznie zapraszam!
                                             4. Polub mój Fanpage na Fb.
                                             5. Zapisy trwają do 20 sierpnia.

ZAPRASZAM !!!!

Banerek do wklejenia na bloga:

Do wygrania:

Podkładki zrobione przeze mnie na szydełku z lnianych nici:


Zakładka decoupage i kilka sklejkowych dekorów:

Serwetki:


26 komentarzy:

  1. ja, ja chcę :)
    może mi się poszczęści

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) zapisuję się i ja :):) banerek u mnie na blogu :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam swój udział :) Profil na fb już dawno polubiony, a banerek oczywiście wstawię, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zaproszenie do zabawy, nie mogę nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzenia i zaproszenie do zabawy :)
    Zapisuję się z wielką przyjemnością :)
    DECU Style

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zapisuję do się do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam sie i ja:)
    Banerek juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/ Zapraszam:)
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te podkładki:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę kolejnych twórczych lat :) staję cicho w kolejce choc bloga nie posiadam....ale rękodzieło uwielbiam i nawet tworzę coś niecoś :) polubiłam,udostępniłam....cóż mogę więcej? czekać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję rocznicy. Chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam. U mnie też niedługo druga rocznica i też będzie zabawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego z okazji roczku. Z przyjemnoscia ustawie sie w kolejce.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję roczku i chętnie dołączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj, wpadłam na chwilkę, rozejrzałam się, zostaję.
    W kolejnych latach blogowania życzę najlepszego i samych przyjaciół wokół. Cieszę się, że przy pierwszych odwiedzinach mam okazję wziąć udział w candy, a więc staję w kolejce. Banerek zaraz wkładam do siebie, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję roczku blogowego:} oby było ich jak najwięcej wraz z sukcesami:}
    W zabawie chętnie wezmę udział, same śliczności:}
    Banerek tutaj: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    A na fb jako: Moje Pasje
    Pozdrawiam ciepło:}

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję rocznicy i wieku kolejnych życzę! :-)
    chętnie się pobawię

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ja również się dołączam do zabawy banerek na http://odniedawna.blogspot.com/ pozdrawiam i życzę kolejnych wspaniałych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostawiam komentarz, banerek też jest, ale niestety nie znajduję czasu na FB, nie ma mnie tam...Ale życzę dobrej zabawy, a Tobie dużo radości płynącej z blogowania:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy:)
    To i ja się ustawię w kolejce:) Banerek zaraz wstawię, a na fb mnie niestety nie ma.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję się na candy.Banerek już mam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat w blogosferze :)
    Zapisuję się :)
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Lubię na FB jako Sandi Cullen
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :) Życze wielu kolejnych owocnych lat blogowania :) Z przyjemnością ustawię się w kolejce i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też jestem chętna :) banerek http://teresa-teresa1305.blogspot.com/ zapraszam do odwiedzin mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się na candy :)
    Oczywiście dołączam do grona obserwatorów a na fb lubię jako: Bunny Dreams :)
    Pozdrawiam
    Ps. Zapraszam do siebie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się do zabawy. Banerek u mnie na blogu: http://my-hobby-crochet.blogspot.com/ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się, banner na solnyswiat.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. W ostatniej chwili i ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń