piątek, 27 czerwca 2014

Powrót z decoupage

Trochę poszydełkowałam, teraz czas na kolejne dekupażki.
Starą odrapaną ceramiczną doniczkę (niestety zdjęcia nie zrobiłam przed)
przerobiłam na zupełnie inną doniczkę z motywem różanym.
Zdecydowanie teraz bardziej jej "do twarzy" w nowej odsłonie, 
a szykowana była na śmietnik...




Z drugiej strony doniczki wykorzystałam środkową warstwę serwetki:


Pochwalę się również moimi nowymi zakupami,
które przywiozłam ostatnio z Bratysławy.
Natknęłam się zupełnie niechcący na uroczy malutki sklepik ...


... a w środku obłęd w oczach - wszystko do decoupage w jednym miejscu!
I zamiast suwenirów i bzdetów zakupiłam za ostatnie Euro te oto drewienka i serwetki:



Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. fajna doniczka:)
    a Bratysławy to troszkę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyszła Ci doniczka. Zakupy również udane, jak widzę. Życzę przyjemnej pracy nad kolejnymi cudeńkami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doniczka wyszła bardzo, bardzo ładniutka a i zakupy też niczego sobie, bardzo ładne serwetki:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny powrót doniczki ;)
    Ja też tak mam że zazwyczaj zapomnę zrobić zdjęcia przedmiotu przed jego ozdobieniem.
    Ciekawe drewienka kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ją odnowiłaś:)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie suweniry są najlepsze!
    Doniczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Doniczka świetna a i zakupy bardzo udane :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń