poniedziałek, 9 czerwca 2014

Pastelowy pledzik skończony!

Pled dla małej damy skończony. 
Robiłam miesiąc, oczywiście z małymi przerwami.
Włóczka "Kotek" i w tym razem sprawdziła się rewelacyjnie 
- miękka, delikatna, robi się fajnie, polecam.











Wymiary pledu: 120x90 cm.
Zrobiłam 130 kwadratów w kolorkach:
wrzos nr 27-2219
kremowo-bananowy nr 38-2202
surowy nr 62-2100
beż lniany nr 17-2207
różowy nr 19-2285
perla nr 39-2218
wrzos nr 27-2200.

Kolejne posty decoupage, zapraszam oczywiście i dziękuję za miłe komentarze!
Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Piękny pled, mam słabość do babcinych kwadratów, zwłaszcza takich kolorowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach,jakiż on piękny,mieć takie cudeńko na własność,marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały! Cudny kocyk w pięknych kolorach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! mój się tworzy prawie od roku, ja przy nim się kończę.. może w końcu dojdziemy do mety :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i ekspresowo wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocyk bomba.Czy mogłabyś pokazać jak łączysz te elementy.Bardzo chętnie bym podpatrzyła.Jednym słowem zgłaszam chęć obejrzenia i przeczytania pledowego tutorialu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Łączę wg filmiku z youtube. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie wiem o włóczkach poza tym, że jedne są przyjemne w dotyku a inne nie, ale pledzik jest prześliczny i to wiem i to widać, że to kawał dobrej roboty. Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Renatko,
    prawda, że Kotek robi się przyjemnie na szydełku? :)
    Twój pledzik bardzo fajny, stonowane kolorki:)
    Na pewno właścicielka się ucieszy i długo będzie go używac.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny
    zazdroszczę talentu:)
    bardzo bym chciała umieć szydełkowac

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, dla mnie to czysta abstrakcja, gratuluję umiejętności i cierpliwości. Prześliczny pledzik :-)

    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń