środa, 14 maja 2014

Babcine kwadraty szydełkowe - pled gotowy!

Skończyłam po kilku miesiącach pracy mój pierwszy pled 130 x 170 cm.
Jestem (nieskromnie powiem) zachwycona i dumna. 
Pledzik jest mięciutki, gruby i bardzo lubi go mój kot.
Szczegółowy opis pod zdjęciami. 
Zapraszam do galerii:














Pled zrobiłam ze 165 kwadratów o wymiarach 9x9 cm.
Do wykonania kwadratów użyłam włóczki akrylowej 100% firmy "Kotek" 100g.
9 motków - kolor szary nr 3-1550,
3 motki - kolor różowy nr 19-2234,
3 motki - kolor surowy nr 6-2100.

Już robię kolejny. Zdjęcia wkrótce.
Pozdrawiam!!!

10 komentarzy:

  1. Przepiękny i nic więcej nie dodam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny! Wybrałaś wspaniałe kolory - bardzo mi się podobają.
    Super!
    Pozdrawia serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Gratuluję! Prezentuje się bardzo fajnie!
    Ja swój robię od prawie roku i nie mogę skończyć :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Koc śliczny, trafiłam do Ciebie przez przypadek i bardzo mi się tu podoba, więc będę częstym gościem, jeśli pozwolisz, śliczne prace tworzysz:)) Zapraszam do siebie:)) Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kwadraciki:-) kotka na swoj pled już mam,tylko czekam na sezon działkowy,bo tam wiecej czasu:-) Twój pled pieknie sie prezentuje:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pled:) i kolorki wybrałaś śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny pled:) idealne kolorki. Pewnie jego zrobienie zajęło dużo czasu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. marzenie :) przepiekne kolory i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity! Szczerze podziwiam! Ileż tu pracy....

    OdpowiedzUsuń