piątek, 30 maja 2014

Łączenie kwadratów i czerwcowe "Moje Mieszkanie"



Wpadł mi ostatnio w ręce czerwcowy numer "Mojego Mieszkania". 
Uważam, że na szczególną uwagę zasługuje artykuł Skarby z lamusa 
i wywiad z Agnieszką - pasjonatką wiejskiego stylu życia.
Ta niesamowita kobietka, jednocześnie autorka bloga http://niebieskachata.blogspot.com/
zbiera starocia, szydełkuje, kolekcjonuje, gotuje, uprawia roślinki,
jednym słowem jest niesamowita - warto przeczytać.




Pledzik już powoli łączę w kwadraty, będzie wyglądał tak:


11 komentarzy:

  1. i kolejne cudeńko powstaje....;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się świetny pled. Pięknego masz kota:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny pled się zapowiada :) Kotek wie co dobre , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się piękny pled.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj mam podobny pled:) Uwielbiam takie szydełkowe cudeńka:) Piękny będzie! Pozdrawiam cieplutko.Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kot. Kiedyś zaczęłam taki pled, ale nie stało cierpliwości . Twój jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach,cudnie pledzik się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no wspaniale wychodzi:) Wykończony kocyk spełni oczekiwania wybrednego konesera!
    A Strażnik Tajemniczej Pieczęci już czyha aby zaopiekować się pledzikiem. Pozdrawiam Kajka

    OdpowiedzUsuń