niedziela, 29 grudnia 2013

Obraz krzyżykami

Dziś prezentuję obraz haftem krzyżykowym, który zaczęłam już jakiś czas temu. 
Obraz haftuję tylko siedmioma kolorami w tonacji szaro-czarnej. Wygląda jak grafika.
Mam kilka takich prac na swoim koncie, których nie mogę skończyć, 
bo ciągle rozpoczynam coś nowego. Ale to chyba częsta przypadłość większości z nas.
Teraz go odświeżam i postanawiam skończyć. Swoje postępy nad nim co jakiś czas wrzucę. 

Pozdrawiam w Starym Roku, a na Nowy życzę wszystkim spełnienia marzeń 
i mnóstwa pomysłów do realizacji.







Mój przybornik na nici:



9 komentarzy:

  1. Życzę wytrwałości i skończenia obrazków.Ja mam taką zasadę,że nie zaczynam nic nowego póki nie skończę zaczętej pracy.Czasem tak mnie korci....Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta złota zasada i mnie będzie od nowego roku przyświecała, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i .... ciągłej weny twórczej życzy też ..... baba Jaga

    OdpowiedzUsuń
  4. A dziękuję!!! Wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna ta budowlana grafika! Przepiękna!i ten surowy kolorem pomysł! Śliczna,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny obraz będzie, pasowałby mi taki nad moją kanapę ;)
    Gdzie można kupić taki schemat ? Wszędzie widzę tylko jakieś kolorowe kwiatkicudawianki ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś, dawno temu (ok. 15 lat) kupiłam w http://needleart.pl/. Był to wzór liczony czarno-biały /schemat/, nici DMC i kanwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) szukałam tam i nie znalazłam :(
      będę musiała przejrzeć dokładnie wszystko co mają ale tak na szybko nic nie wpadło mi w oko .....

      Usuń
    2. Tak, jak pisałam wcześniej, kupiłam go już dawno temu. Mogą już go po prostu nie mieć.

      Usuń