piątek, 23 sierpnia 2013

Chustecznik decoupage

Chustecznik w aniołki wykonałam zainspirowana pracą obejrzaną na stronie Inspirello.pl. Pudełko pomalowałam bejcą, potem pobieliłam metodą suchego pędzla farbą akrylową białą i szarą. Całość przetarłam papierem ściernym. 
Pasek pod okienkami z aniołkami pomalowałam białą farbą akrylową, przykleiłam kwadraty wydarte z serwetki. 
Na wierzchu pudełka wykonałam masą szpachlową biały relief. Same okienka kilkanaście razy pomalowałam lakierem wodnym z połyskiem, natomiast resztę lakierem wodnym matowym. Zdjęcia nie oddają jednak połysku kwadracików
z aniołkami, niestety wina aparatu.









2 komentarze:

  1. Chustecznik udał się świetnie. Aniołki i przetarcia pasują idealnie.
    Bardzo lubię takie klimaty.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń