niedziela, 3 grudnia 2017

Bombki szydełkowe ze schematami cz. 3

Trzecia i ostatnia porcja moich bombek
szydełkowych na akrylach 8 i 10 cm
wraz ze schematami,
wykorzystaną nitką i opisami.

Bombki 8 cm:



Do ich zrobienia wykorzystałam zdjęcie
ze schematem z grupy fb
użytkownika Siwa handmade:


Do zrobienia bombki 8 cm wykorzystałam
nici nowosolskie poliestrowe białe 50x3
i szydełko tulip 1,25.
Moja uwaga do schematu
przy wykorzystaniu tych nici i szydełka:
W ostatnim rzędzie zamiast 12 oczek łańcuszka, zrobić 10.

Bombki 10 cm:




Do ich zrobienia wykorzystałam zdjęcie:



Bombkę zrobiłam wg schematu.
Wykorzystałam 
nici nowosolskie poliestrowe
białe 50x3
i szydełko tulip 1,25. 

Bombki 10 cm:





Do zrobienia wykorzystałam schemat:

Bombkę zrobiłam z kordonka nowosolskiego
bawełnianego 20 ecru, szydełkiem tulip 1,25.


A tak prezentuje się część moich tegorocznych bombek:





Tu spakowane:



Pozdrawiam !!!


23 komentarze:

  1. Prze...prze...przepiękne!!! Mieć choinkę nimi udekorowaną... Marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powstał piękny zbiór :). Będą się wspaniale prezentować na choince. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że trochę mi zostanie.

      Usuń
  3. Super! Przepiękne bombki :) Widziałam już kilka takich zestawów w sklepach i zastanawiam się czy by takich nie kupić na tegoroczną choinkę - bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będą pięknie wyglądały na choince. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam.

      Usuń
  4. Jejciu jakie one są przecudne :) Kurcze szkoda, że wcześniej nie trafiłam na Twojego posta bo bym podkradła pomysł i zrobiła sobie :) Bo choinka ubrana tylko w takie bombeczki wyglądałaby bardzo romantycznie i delikatnie :) Kochana one są rewelacyjne :) Pozdrawiam bardzo cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rzeczywiście wyglądają bardzo ładnie na choince, a akryl w środku sprawia, że pięknie się przy tym błyszczą. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. I am loving these awesome Crochet balls. Really it's so beautiful. Thanks Renata

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry. Zachwyciły mnie Pani prace. Chciałabym spróbować swoich sił w tym temacie, jednak nie bardzo wiem, jaki kordonek dobrać. Na stronie nowosolskich nici są kordonki różnej grubości. Czy mogłabym poprosić o radę? Z góry dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje prace przypadły do gustu. Do bombek wykorzystuję kordonki nowosolskie nr 3 lub 20. Pozdrawiam😊

      Usuń
  7. Wow, absolutely fantastic blog. I am very glad to have such useful information

    OdpowiedzUsuń