piątek, 24 listopada 2017

Bombki szydełkowe ze schematami cz.2

 Dzisiaj kolejne szydełkowe bombki 
na akrylach 8 cm.
Wszystkie zrobione białym kordonkiem
nowosolskim poliestrowym 50x3, szydełkiem tulip 1,25.




Do ich zrobienia wykorzystałam schemat z grupy na fb:

Moja uwaga do schematu przy wykorzystaniu
nici 50x3: Zamiast 2, zrobić 3 rzędy
z 7 łańcuszków. Czwartym połączyć.

Kolejne bombki:




 Ten schemat zaczerpnęłam z fanpage "Moje szydełko AB":


Moja uwaga do schematu
przy wykorzystaniu nici nowosolskich 50x3:
Zamiast 2, zrobić 3 rzędy z 7 łańcuszków.
Czwartym połączyć.

I następne:



 Do tych bombek wykorzystałam schemat:



I moja zmiana w tym schemacie:
W ostatnim rzędzie zamiast 7 oczek
łańcuszka zrobiłam 5.


Mam nadzieję, że moje "bombkowe" posty
komuś się przydadzą.



Pozdrawiam !!!



20 komentarzy:

  1. Bomki są piękne! Mam kilka bombek, które czekają na ozdoby, może mi się uda coś stworzyć! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, na pewno będą piękne. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Przepiękne bombki :D Fajnie, że dzielisz się schematami i podpowiadasz co do wykonania innymi nićmi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. sa przesliczne. szkoda,ze predzej Ciebie nie znalazlam.wiedzialabym,ze mam kupic nici 50x3 a ja kupilam 50x6 i przeklinam moje grubasne bombki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi. Sama korzystam ze schematów z sieci i często nie podawane są szczegóły. Postanowiłam się nimi podzielić, bo uważam, ze to ważne. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Są wspaniałe... chcę takie... ech...
    Pozdrawiam Cię Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, delikatne, mają swój klimat :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie by wyglądały na mojej choince :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne bombki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. "Bombkowe" posty bardzo się przydają. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, pozdrawiam i życzę miłej pracy przy bombkach🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bombki! Piekne i minimalistyczne

    OdpowiedzUsuń