środa, 15 lutego 2017

Placki z jabłkami

Placki z jabłkami kojarzą mi się z dzieciństwem.
Zapach cynamonu i zlizywanie z nich cukru pudru 
- uśmiech sam pojawia się na twarzy.

Zapraszam po przepis, są pyszne!


Składniki:

2 szklanki mąki
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia
- 1 łyżeczka cynamonu
- 1/4 szklanki cukru
- 2 jajka
- 1 szklanka mleka 
- szczypta soli
- 3 jabłka obrane i pokrojone w grubsze plastry
- olej do smażenia
- cukier puder do posypania.

Wykonanie:

Wszystkie składniki intensywnie mieszamy łyżką
lub mikserem, aż powstaną pęcherzyki powietrza.
Do ciasta dodać obrane i pokrojone w plastry jabłka.
Wymieszać łyżką bardzo delikatnie.
Placki smażyć na złoty kolor na małym ogniu
w dużej ilości oleju.
Odsączyć z tłuszczu na ręczniku papierowym.




Smacznego !

Pozdrawiam !!!




18 komentarzy:

  1. Pychota!!! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, pyszne wychodzą z tego przepisu. Pozdrawiam również.

      Usuń
  2. Miałam na obiad w poprzednią sobotę, ale narobiłaś mi takiej ochoty, że pewnie znowu się pojawią :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno będę je robiła częściej, są pyszne i pasują nawet do kawy. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Też takie robię, tylko na drożdżach. U nas się nazywają racuchy i są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racuchy smażyłam, ale bez jabłek, muszę spróbować. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Prawdziwy smak dzieciństwa :) mniami

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko będę miała czas to muszę ich spróbować! :) Uwielbiam naleśniki, placki, placuszki itp. :) przepis jest przyjemnie prosty, z chęcią skorzystam, dziękuję za podzielenie się pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis jest banalnie prosty, na pewno wyjdą pyszne. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Nie no, ja tu na diecie a Ty takie cudności serwujesz? I teraz aż mi się chce płakać bo też takie jadłam :) Mama mi robiła oj ile to już lat temu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile jest potraw, do których czuje się sentyment. Przez to wydają się pewnie jeszcze smaczniejsze, niż są w rzeczywistości. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. O matko, teraz czuję jaka jestem głodna... Jutro chyba sama sięgnę po przepis. Z pozdrowieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię :) Kojarzą mi się z domem rodzinnym , bo moja mama często je smaży :)
    Lubię też takie z bananami :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z bananami nie robiłam, zaciekawiłaś mnie. Poszukam przepis i zrobię. Pozdrawiam również.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja również, gorąco polecam przepis. Pozdrawiam również.

      Usuń